ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ


ΒΟΗΘΕΙΑ - ΣΥΧΝΕΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ
Καλως ορίσατε στο διαδικτυακό κατάστημα του in-parts.gr.
Σε αυτή τη σελίδα θα βρείτε απαντήσεις στις πιο τυπικές ερωτήσεις των πελατών μας.
Σε περίπτωση που έχετε κάποια άλλη ερώτηση ή οι απαντήσεις που δίνονται δε σας καλύπτουν παρακαλούμε συμπληρώστε τη φόρμα επικοινωνίας (εδώ) με την ερώτηση ή με το σχόλιο σας.
Σχετικά με τα προϊόντα και τις αγορές
Γιατί δεν βρίσκω ένα προϊόν του καταστήματός σας στο e-shop της in-parts.gr ;
Ορισμένα προϊόντα του καταστήματος μας ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα στο e-shop.
Για να πληροφορηθείτε για τα συγκεκριμένα προϊόντα μπορείτε να επικοινωνήστε με το κατάστημα μας (σε ώρες λειτουργίας καταστημάτων) και οι υπεύθυνοι θα σας εξυπηρετήσουν
Γιατί δε μπορώ να ξαναβρώ ένα προϊόν που είχα δει στο e-shop του in-parts.gr πριν μερικές μέρες;
Εάν δεν μπορείτε να βρείτε ένα προϊόν στο e-shop του in-parts.gr αυτό σημαίνει είτε ότι εξαντλήθηκε προσωρινά το απόθεμά μας, είτε ότι το εν λόγω προϊόν καταργήθηκε από το κατάλογό μας καθώς δε το εμπορευόμαστε πλέον.
Σε περίπτωση που έχει εξαντληθεί προσωρινά θα το ξαναβρείτε μόλις υπάρχει ξανά διαθέσιμη ποσότητα.
Γιατί σε ορισμένα προϊόντα σας δεν υπάρχει η ένδειξη "Προσθήκη στο καλάθι";
Αυτό μπορεί να σημαίνει ότι το εν λόγω προϊόν είναι προσωρινώς εξαντλημένο και η λειτουργία «Προσθήκη στο καλάθι» θα επανέλθει μόλις υπάρχει διαθέσιμη ποσότητα.
Επίσης, καθώς το e-shop μας εμπλουτίζεται συνεχώς, η απουσία της ένδειξης «Προσθήκη στο καλάθι», μπορεί να σχετίζεται με το γεγονός ότι το εν λόγω προϊόν είναι πολύ νέο ή προσφάτως καταχωρημένο και υπάρχει προσωρινή έλλειψη λοιπών πληροφοριών.
Σε αυτή τη περίπτωση η λειτουργία «Προσθήκη στο καλάθι» θα είναι διαθέσιμη μόλις είναι διαθέσιμες οι πληροφορίες για το προϊόν.
Πως μπορώ να μάθω για τη διαθεσιμότητα των προϊόντων στο κατάστημα;
Θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το κατάστημά μας. Οι τρόποι επικοινωνίας αναγράφονται εδώ.
Γιατί ορισμένα από τα προϊόντα σας δεν έχουν φωτογραφία;
Δυστυχώς δεν υπάρχουν διαθέσιμες φωτογραφίες για κάθε προϊόν μας. Ωστόσο μπορείτε να επισκεφθείτε το κατάστημά μας και να δείτε από κοντά το προϊόν που σας ενδιαφέρει ή να επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες.
Λογαριασμός και Μέλη του in-parts.gr


2)


Γιατί να γίνω μέλος;
Μπορείτε να γίνετε άμεσα, γρήγορα και εντελώς δωρεάν μέλος της ιστοσελίδας μας για πολλούς λόγους:
Ακόμη καλύτερη εξυπηρέτηση με εξατομικευμένες προτάσεις.
Άμεση πρόσβαση ανά πάσα στιγμή σε όλες τις ηλεκτρονικές παραγγελίες που έχετε κάνει από το e-shop του in-parts.gr
Άμεση πρόσβαση αλλά και έλεγχος του καλαθιού αγορών σας και της wish list από οποιοδήποτε υπολογιστή, κινητό ή tablet που έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο, απλά και μόνο συνδεόμενοι στο λογαριασμό σας.
Επίσης με τη δημιουργία ενός λογαριασμού στην ιστοσελίδα μας, μπορείτε να λαμβάνετε στα e-mail σας τα newsletter μας με τις νέες αφίξεις και τις προσφορές, να κάνετε τη διαδικτυακή παραγγελία σας αλλά και να έχετε επιπλέον ασφάλεια , τόσο για τις παραγγελίες σας αλλά και για τα προσωπικά σας δεδομένα.
Πώς θα γίνω μέλος;
Πηγαίνετε στην αρχή της σελίδας πάνω στην κόκκινη μπάρα και επιλέξτε το «Δημιουργία λογαριασμού» . Συμπληρώστε τη φόρμα εγγραφής νέου μέλους χρησιμοποιώντας ένα ενεργό e-mail . Διαλέξτε τον Κωδικό Πρόσβασης που επιθυμείτε. Μόλις ολοκληρωθεί η διαδικασία, θα εμφανιστεί σχετικό μήνυμα στην οθόνη σας.
Ξέχασα τον Κωδικό Πρόσβασης που είχα χρησιμοποιήσει/ Εμφανίζεται η ένδειξη οτι ο Κωδικός Πρόσβασής μου είναι λανθασμένος. Τι να κάνω;
Αρχικά δοκιμάστε ξανά να εισάγετε τον κωδικό σας δίνοντας περισσότερη προσοχή στους ελληνικούς ή αγγλικούς χαρακτήρες καθώς και στα κεφαλαία/μικρά γράμματα. Αν εξακολουθείτε να αντιμετωπίζετε πρόβλημα, επιλέξτε την ένδειξη «Ξεχάσατε τον κωδικό;» και συμπληρώστε το e-mail σας. Ο κωδικός ανάκτησης και οι οδηγίες θα αποσταλούν στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε μόλις καταχωρίσει.